خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی
نوشته شده توسط : محمد جوادی

 

بانک ملی بانک ملی بانک ملی بانک ملی

با بهره‌گیری از این سرویس جدید، اگر به هر دلیل از خط ایرانسل خود برای مدتی استفاده نکنید، شماره شما همچنان در مالکیت‌تان باقی می‌ماند.با توجه به اینکه طبق ضوابط شرکت ایرانسل، کلیه سیم کارت های اعتباری که به مدت ۳ ماه متوالی مورد استفاده قرار نگیرند به حال تعلیق دائم درآمده و به مالکیت این شرکت بازگردانده می‌شود (تعلیق مذکور شامل شماره سیم کارت می‌باشد)، ایرانسل به شما امکان داده است در صورت نیاز، با استفاده از سرویس جدید حفظ شماره، این مشکل را برطرف نمایید. بدین ترتیب، در صورتی که به هر دلیل قرار است برای مدتی بیش از ۳ ماه، از خط ایرانسل خود استفاده نکنید و تمایل دارید شماره مورد نظرتان همچنان در مالکیت شما باقی بماند، می‌توانید کد دستوری را از خط خود شماره گیری کنید. پس از شماره گیری این کد دستوری، مبلغی معادل ۱۲۰.۰۰۰ریال به بانک ملت عنوان هزینه اشتراک از اعتبار شما کسر می شود و بدین ترتیب این شماره به مدت یک سال برای شما حفظ خواهد شد. همچنین می‌توانید در هر زمان برای اطلاع از باقیمانده دوره استفاده از این سرویس، کد دستوری را شماره‌گیری کنید.
بانک ملت
• يک بحث ديگر اينجا مطرح مي شود و آن اينکه اگر يک هکر در ميان راه کليد عمومي خود را جايگزين کليد عمومي سرور کرد. در اين حالت عملا هکر به راحتي به اطلاعات کاربر دسترسي خواهد داشت . در واقع اين CA ها کليد عمومي سرور را با کليد خصوصي خود امضا مي کنند.مرورگر هم CA هاي قابل اعتماد را مي شناسد ( کليد عمومي آنها را دارد ) . اين بانک ملت کليد عمومي سرور که توسط کليد خصوصي CA رمز گذاري شده است همان گواهينامه مي باشد.از آنجا که سرور مي بايست گواهينامه خود را ارسال کند ، در سمت مرورگر سعي مي شود که توسط کليد هاي عمومي CA هايي را که مي شناسد ، آن گواهينامه را رمز گشايي کند.اگر موفق شد و نتيجه با کليد عمومي سرور يکسان بود در واقع گواهينامه قابل اعتماد است.در اين صورت امکان استفاده از گواهينامه ديگران هم وجود ندارد.(دقيقا همان بحث امضاي ديجيتالي است.
۱۹ سرویس خط به خط *۱۴۴*شماره رمز ۱۲ *مبلغ بانک ملت به ریال*رمزرقمی#
{{ هر بایت = 8 بیت }}مثلا اگه شما 512 (K(b دارید اونوقت سرعت دانلود حداکثر (64k(B بانک ملت خواهید داشت.
۲۰۴۸/۲۵۶ ۳ ۴۵۰,۰۰۰ بانک ملت
بنابراين مسائل حقوقي ناشي از تبادل الکترونيکي اطلاعات بايستي با قراردادهاي مشخصي تنظيم شود. حوزه اين مسائل، استانداردهاي تبادل و ايمني اطلاعات، نحوه اعتبارسنجي و رسميت بخشيدن به پيام‌ها، نحوه دريافت و ارسال پيام، قوانين حاکم و سرانجام مسئله دلايل اثبات پيام را در بر مي‌گيرند. به هر حال در روش ارسال پيام الکترونيکي دريافت‌کننده بايستي مطمئن شود که فرستنده همان فرد مورد نظر او بوده و از طرفي اطلاعات دريافتي پس از ارسال در بين راه تغيير نکرده باشد. براي حل اين مشکل از امضاي ديجيتالي در شبکه‌هاي الکترونيکي استفاده مي‌شود. امروزه در اکثر کشورها امضاي ديجيتالي به يک ضرورت تبديل شده و حتي در کارت هوشمند شهروندان خود اين رمز را درج مي‌کنند از سوي ديگر جامعه بانک ملت بين‌المللي و همچنين انجمن قانوني بلژيک مجموعه قوانيني را ارائه کرده‌اند که باعث مي‌شود امضاهاي ديجيتال به صورت قانوني صورت پذيرد و عموما به صورت امضاهاي مکتوب پذيرفته شود.براي روشن شدن زواياي مختلف امضاي ديجيتال خبرنگار گروه دانش و فناوري خراسان در گزارش پيش‌رو با دو تن از کارشناسان اين حوزه، دکتر سيدعلي اکرمي‌فر، دبير کميته IT دفتر مطالعات فناوري رياست جمهوري و دکتر محمود سلماسي‌زاده عضو هيئت علمي دانشگاه صنعتي شريف و مسئول کميته علمي انجمن رمز ايران گفتگويي انجمن داده است که در ذيل مي‌آيد.گفتگو با دبير کميته IT دفتر مطالعات فناوري رياست جمهوري
چگونگی دریافت “رمز ورود”: در صورتیکه مایل باشید از طریق اینترنت از سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل استفاده نمایید باید در سیستم ثبت نام کنید. ددریافت رمز ورود برای دسترسی به پورتال آهنگ پیشواز، دقیقا مشابه دریافت رمز ورود برای ویترین است. به این ترتیب كه “نام کاربر”، شماره تلفن ایرانسل مشترک است و “رمز ورود” را نیز می توانید از هر یک از سه روش ذکر شده که مایل باشید، دریافت کنید:روش اول: پس از ورود به سایت روی دکمه “ثبت نام” کلیک کنید و سپس با وارد کردن شماره ایرانسل و شماره KIT سیم کارت خود، رمز ورود را به صورت یک پیام کوتاه دریافت کنید. شماره KIT روی قاب سیم کارت بانک ملت در سمت راست پایین، زیر علامت بارکد درج شده است.

8- بانک ملت رمز PIN وارد شود. Insert Pin Code
د فضای کمتری را اشغال کند بر شهرت این اسمارت فون نیز افزوده. با توجه به… بیشتر بخوانید › گوشی هوشمند اندروید را سودمندتر کنید – بخش دوم Android قبلا سه گام برای سرعت ببخشیدن به سیستم عامل اندروید معرفی کردیم. در این پست نیز شما با سه گام برای سودمندتر کردن سیستم عامل اندروید گوشی هوشمند تان آشنا می شوید! ۴. به برنامه‌هایی که دسترسی بانک ملت زیادی به داده‌ها… بیشتر بخوانید › سلول های خورشیدی در صفحه نمایش گوشی هوشمند solar cell یک تیم تحقیقاتی در دانشگاه کمبریج که توسط ناتان آروکیا هدایت می شود در حال کار روی یک موضوع ساده هستند: تلفن همراهی که کمتر به شارژ شدن نیاز دارد. آرمان آهنود یکی از محققان این گروه پاییز سال گذشته… بیشتر بخوانید ›
ايجاد ارتباط بين زيبايي و نمازانسان يك موجود زيبا دوست است و به دنبال زيبايي ها مي رود و اين ويژگي را خداوند در وجود آدمي قرار داده است بخصوص نوجوانان كه پيش از بزرگسالان زيبايي ها را مي بينند بانک ملت و دوست دارند با ترتيب دادن يك سجاده زيبا و يا چادر نمازي قشنگ براي دختران، جانماز و لباس زيبا براي پسران مي توان رغبت آنها را به نماز خواندن و حضور در جمع نمازگزاران را فزوني بخشيد. هر قدر والدين بتوانند زيبايي ها را با نماز خواندن پيوند بزنند به همان اندازه موفق تر خواهند بود. با توجه به نكات و راهكارهاي فوق در مي يابيم كه هر اندازه برنامه هاي مربيان با نيازها و علايق و رغبت هاي افراد تناسب و هماهنگي داشته باشد، رفتار و نگرش مثبت به آن برنامه ها در افراد افزايش مييابد و هر اندازه اين اعمال و روشها با رغبت و علاقه فاصله داشته باشد و يا در تعارص باشد، نه تنها جاذبه ايجاد نكرده بلكه باعث بي علاقگي، بي رغبتي و گاه تنفرو بيزاري در انها مي شود. در هر حال هنر والدين كه مي خواهند نياز دروني فرزندان را به پرستش خدا شكوفا و هدايت كنند اينست كه زيباترين شكل و شيواترين آموزش ها بايد با رغبت هاي فرزندان همخواني داشته باشد تا آموزش نهادينه گردد.
بانک ملت
- بانک ملت شنود
بنابراين استفاده از آن براي سازمان ها نياز به تمهيدات ويژه اي نخواهد داشت. اين سيستم در سازمان عامل نصب مي شود.زيرسيستم احراز هويت Authentication: این بخش رابط بين سامانه کاربري و سيستم رمز يکبار مصرف مي باشد، ازاينرو، مسووليت شناسايي کاربر مجاز را بر عهده دارد. به علاوه توليد اعداد تصادفي نيز توسط اين سيستم انجام مي شود. اين سيستم در سازمان عامل نصب مي شود. زير سيستم فعال سازي Activation: اين زيرسيستم وظيفه تشکيل و ارسال پيام کوتاه به منظور به روز رساني و تغيير وضعيت اپلت بر روي سيم کارت را بر عهده دارد. همچنين رابط بانک ملت بين سيستم هاي نصب شده در سازمان عامل با سيتم هاي مورد نياز در اپراتور و به منظور استفاده از بستر تلفن همراه مي باشد. اين سيستم در سازمان اپراتور تلفن همراه نصب مي شود.

ابزارهای ذخیره اطلاعاتکه می تواند یک CD، حافظه فلش و هارد دیسک و مانند آن باشد این دیسک ها ممکن است پاک (فرمت) شوند و بازیابی اطلاعات آن تقریبا غیر ممکن شود هر چند بانک ملت بازیابی اطلاعات به کمک ابزارهایی ممکن است اطلاعاتی که در هارد دیسک ذخیره می شود حتی پس از پاک شدن هم قابل بازیابی است این اطلاعات را حتی هنگام جابجایی از کامپیوتری به کامپیوتر دیگر می توان بازیابی کرد.
7- سيم كارت مربوط به اين بانک ملت دستگاه نيست. Sim Error
Daash Khob Manke Harchi بانک ملت too in Site e mobin net migardam 128 bishtar be khoonemi?
تا کنون به پراکسي بصورت يک کلاس عمومي تکنولوژي پرداختيم. در واقع، انواع مختلف پراکسي وجود دارد که هرکدام با نوع متفاوتي از ترافيک اينترنت سروکار دارند. در بخش بعد به چند نوع آن اشاره مي‌کنيم و شرح مي‌دهيم که هرکدام در مقابل چه نوع حمله‌اي مقاومت مي‌کند.البته پراکسي‌ها تنظيمات و ويژگي‌هاي زيادي دارند. ترکيب بانک ملت پراکسي‌ها و ساير ابزار مديريت فايروال‌ها به مديران شبکه شما قدرت کنترل امنيت شبکه تا بيشترين جزئيات را مي‌دهد. در ادامه به پراکسي‌هاي زير اشاره خواهيم کرد:
گسترش کلاهبرداری آلمان‌ها در فضای مجازیفضای سایبر > جرایم سایبر بانک ملت - همشهری‌آنلاین:
اين نوع حمله، در حالات معمول، مرسوم ترين حملات را شامل مي شود. در اين نوع حمله نفوذگر يا حمله کننده براي تغيير نحوه ي کارکرد يا مديريت يک سامانه ي ارتباطي يا اطلاعاتي اقدام مي کند. ساده ترين نمونه سعي در از کارانداختن خادم هاي نرم افزاري و سخت افزاري ست. پيرو چنين حملاتي، نفوذگر پس از از کارانداختن يک سامانه، که معمولاً سامانه يي ست که مشکلاتي براي نفوذگر براي دست رسي به اطلاعات فراهم کرده است، اقدام به سرقت، تغيير يا نفوذ به منبع اطلاعاتي بانک ملت مي کند. در برخي از حالات، در پي حمله ي انجام شده، سرويس مورد نظر به طور کامل قطع نمي گردد و تنها کارايي آن مختل مي گردد. در اين حالت نفوذگر مي تواند با سوءاستفاده از اختلال ايجاد شده به نفوذ از طريق/به همان سرويس نيز اقدام کند.
اگر به تروجان آلوده شدیدنرم افزارهای آنتی ویروس توانایی پاک کردن تروجان بانک ملت ها را دارند. آنها حتی می توانند قبل از نفوذ تروجان به سیستم جلوی آن را بگیرند. البته اگر از عملکرد یک تروجان آگاهی کافی داشته باشید، حتی خودتان می توانید آن را پیدا کرده و پاک کنید. البته در مورد تروجان هایی که دسترسی هکر را به سیستم فراهم می آورند، ماجرا کمی پیچیده تر است. در این موارد اگر امنیت کامپیوتر اهمیت زیادی دارد، توصیه می شود کل هارد کامپیوتر را فرمت (پاک) کنید و از ابتدا روی آن سیستم عامل و نرم افزارهای مورد نیاز را نصب کنید.
5- براي وارد كردن اطلاعات حساس مانند رمز عبور و نام كاربري هميشه از وب سايت هاي ايمن كه با https:// شروع مي شوند استفاده كنيد و به وب بانک ملت سايت هايي كه آدرس اينترنتي آنها با http:// شروع مي شوند براي وارد كردن اطلاعات حساس اعتماد نكنيد.
• پیشنهاد کاری یک پیشنهاد کاری از کشوری خارجی را دریافت می‌کنید مبنی بر اینکه می‌توانید تنها با چند ساعت کار از خانه هزاران دلار درآمد داشته باشید. این پیشنهاد بسیار فریبنده است و درصورتی که بانک ملت آن را قبول کنید، آن‌ها از شما درخواست اطلاعات حساب بانکی‌تان را می‌کنند. سپس کلاهبرداران از حساب شما برای ذخیره کردن پول‌هایی که از حساب‌های دیگر سرقت کرده‌اند، سوءاستفاده می‌کنند و شما را بدون اینکه بخواهید شریک جرم می‌کنند.
• دیدگاه‌ها دیدگاه)من شیراز هستم و مودم همراه مبین نت و ایرانسل دارم . از نظر پوشش ایرانسل خیلی بهتر هست و اصلا قابل مقایسه با مبین نت نیست . بانک ملت اردیبهشت 1391
بدين ترتيب درخواستي که از طرف IIS براي دريافت Certificate به CA رسيده ، تاييد و Certificate صادر خواهد شد.سپس روي Request مورد نظر دوبار کليک کرده و در پنجره Details ، Certificate را انتخاب مي کنيم و بعد گزينه بانک ملت Copy to File را انتخاب مي کنيم .در قسمت Export file format ، فرمت Based - 64 encoded x.509 (.CER) را فعال مي کنيم .X509 استانداردي براي تعريف يک DigitalCertificate است. ھمچنين بعنوان سيستم امضا در SSL مورد استفاده قرار مي گيرد . در سايت زير مي توان مستنداتي در رابطه با X 509 يافت:
1. انجام هر گونه فعالیت تجاری و اقتصادی رایانه ای مجرمانه مانند شركت های هرمی( قانون اخلال در نظام بانک ملت اقتصادی كشور و سایر قوانین)
من که ذوق کرده بودم که دارم با سرعت 10 تا 15 بانک ملت دان میکنم!!!!
خدماتی که از طریق پورتال ویترین ارائه می شوند، به 4 گروه کلی تقسیم شده اند: .خدمات چند رسانه ای (Multimedia Services): محصولات جذاب و متنوع ایرانسل از طریق سرویس های GPRS و MMS در اختیار مشترکین قرار می گیرند؛ مانند: کلیپ های ویدیویی، بازی و نرم افزارهای ویژه تلفن همراه و همچنین انواع زنگ، تصاویر پس زمینه، تم و سایر محصولات تلفن همراه. در ضمن اخيرا امكان دريافت اين محصولات بصورت ثبت نامي (براي بانک ملت مدت معين) نيز فراهم شده است.
بانک ملت
بانک ملت

برای اطلاعات بانک ملت بیشتر بخوانید:
ردیف عملکرد تلفن گویا کد دستوری بانک ملت
بانک ملت
3 ـ بانک ملت آرشيو معين
افسانه اول: من اطلاعات مهمي روي كامپيوتري كه به اينترنت متصل مي شود ذخيره نمي كنم، بنابراين لازم نيست بانک ملت خيلي نگران امنيت اطلاعات باشم.چند سال پيش با كمي اغماض مي شد گفت اين حرف ها درست است ولي امروزه با بوجود آمدن تهديدات دورگه! كه هم خواص يك كرم اينترنتي و هم ويروس را دارد و از هر دوي آنها مخرب تر است ديگر به اين سادگي نمي توانيد از كنار امنيت كامپيوتر خود با بي تفاوتي بگذريد حتي اگر اطلاعات مهمي روي آن نداشته باشيد به عنوان مثال يكي از اين تهديدات كه Blaster نام دارد دور از چشم بسياري مي تواند در عرض كمتر از چند ساعت هزاران و بلكه ميليون ها كامپيوتر را در اينترنت آلوده كند. براي چنين بد افزار مخربي مهم نيست كه كامپيوتري چه كسي را هدف قرار مي دهد و اطلاعات آن چه ارزشي دارد فقط اطلاعات را جمع آوري مي كند تا در زمان مناسب از اين اطلاعات به سرقت رفته سوء استفاده كند. حتي ممكن است كامپيوتر شما مستقيما مورد حمله واقع نشود و از آن به عنوان پايگاهي براي حمله به كامپيوتر هاي ديگر ( مثلاً در يك شبكه كامپيوتري ) استفاده شود. حتي به اين روش ممكن است از كامپيوتر شما براي ارسال نامه هاي الكترونيكي نا خواسته و تبليغات وب سايت هاي غير اخلاقي استفاده شود، در حاليكه از ان بي خبريد. بنابراين مسئوليت شهروندي شما حكم مي كند كه از كامپيوتر خود در برابر اين تهديدات حفاظت كنيد.
- امر و نهي شديد و تذكرات مكرر نيشدار تا زمينة ايجاد روح مقاومت در بانک ملت فرد فراهم نگردد.
- روش هاي عاطفي چون بانک ملت روش حب، روش رحمت، روش همراهي و همكاري، احسان و …
۴۰۹۶/۱۰۲۴ ۷,۹۹۹,۰۰۰ بانک ملت
۱- دانلود نرم افزارها نرم افزارهای اینترنتی به دو گروه کلی تقسیم می شوند: رایگان و پولی. زمانی که می خواهید از یک نرم افزار رایگان استفاده کنید، حتما آن را از سایت اصلی اش دانلود کنید. اگر آدرس سایت اصلی را نمی دانید، نام نرم افزار را در گوگل – یا هر موتور جستجوی دیگر – جستجو کنید و سایتی که در بالای نتایج می آید را برای دانلود برگزینید. البته معمولا آدرس آن سایت شباهت زیادی به نام نرم افزار دارد. مثلا برای دانلود آنتی ویروس «اوست» به سایت «avast.com» مراجعه کنید. ماجرا درباره نرم افزارهای پولی پیچیده تر است. برای خرید اینترنتی این نرم افزارها به کارت اعتباری و یک حساب بانکی بین المللی نیاز است که در دسترس همگان نیست. خب برای رفع این مشکل باید نسخه کرک شده (قفل شکسته) نرم افزار را پیدا کنیم و یا به جای نرم افزار پولی از یک نرم افزار مشابه و رایگان استفاده کنیم. ما توصیه می کنیم حتی الامکان از نرم افزار جایگزین و رایگان استفاده کنید، اما برای بعضی نرم افزارها – مثل Photoshop – جایگزین مناسبی وجود ندارد و کاربران مجبور به استفاده از نسخه های کرک شده هستند. همان طور که می دانید این کار خلاف قانون کپی رایت بوده و دقیقا از همین جا است که خطرات آغاز می شود. بسیاری از نرم افزارهای کرک شده حاوی انواع بدافزارها خصوصا تروجان هستند. این امر کاملا طبیعی است. شما خودتان را جای یک هکر بگذارید. آیا حاضرید برای رضای خدا بانک ملت مدت ها وقت و انرژی خود را بگذارید تا بتوانید یک نرم افزار را کرک کنید و آن را به رایگان در اختیار دیگران قرار دهید؟ مسلما نه.
6. تبلیغ و ترویج مصرف موادمخدر، مواد روان گردان و سیگار( ماده 3 قانون جامع كنترل و مبارزه ملی با دخانیات 1385) بانک ملت

بانک ملت
داستان بانک ملت کرم ILOVEYOU
علت اينكه خلافكاران فضاي مجازي اينقدر قوي عمل مي كنند اين است كه آنها از نرم افزارهايي استفاده مي كنند كه براي شناسايي انواع مختلف روش هاي نفوذ راه حل دارند. و هر نقطه ضعف امنيتي كه در سرورها و وب سايت ها وجود داشته باشد آنها را در برابر اين خلافكاران به شدت آسيب پذير مي كند. در حاليكه سرورها و وب سايت ها سعي در حفاظت بيشتر دارند اما اكثر كاربران اينترنت معمولاً دانش بانک ملت كافي در اين زمينه ندارند و خيلي زود كامپيوترشان آلوده مي شود. و مشكل اين است كه هر چه روش هاي امنيتي تقويت مي شوند از آن طرف هم روش هاي نفوذ هم پيچيده مي شوند.

كلاهبرداري بانک ملت با ايميل
این رقم نسبت به موارد تقلب در سال ۲۰۰۹، ۲۰ درصد افزایش داشته است.به گزارش رادیو دولتی آلمان، بنابر گزارش رئیس اداره‌ جنایی آلمان، یورگ تسیرکه، زیان‌های ناشی از جرائم ارتکابی در اینترنت که در سال ۲۰۰۹ بر ۳۷ میلیون یورو بالغ می‌شده، در سال ۲۰۱۰ به حدود ۶۱ و نیم میلیون یورو رسیده است. تسیرکه تأکید می‌کند که این زیان‌ها تنها محدوده‌های روشن، یعنی مواردی که کشف شده را شامل می‌شود. به نظر وی، زیان‌های ناشی از خلافکاری‌ها در محدوده‌های تاریک، یعنی مواردی که به دلایل مختلف کشف و ثبت نشده، تقریباً دو برابر جرائم محدوده‌های بانک ملت روشن است.





:: برچسب‌ها: خريد شارژ همراه اول , خرید شارژ ایرانسل , شارژ , شارژ اينترنتي , خريد شارژ , خرید شارژ تالیا , خريدشارژ , شارژ ایرانسل , شارژ همراه اول , , سايت همراه اول , شارژهمراه اول , , خرید شارژ بانک ملی , ایرانسل , شارزایرانسل , شارز , شارج , کارت شارژ , همراه اول , خرید کارت شارژ , تالیا , خرید شارژ بانک ,
:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 اسفند 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: